Wednesday, June 4, 2014

Promosi Bulan Jun 2014.Vitamin E BUY 6 free 1


Apa la khasiat Vitamin E ni ye?..
1. Vitamin E membuatkan si pengamal nampak muda kerana vitamin E melambatkan proses penuaan. Pengambilan vitamin E yang konsisten sangat membantu dalam mendapatkan tekstur kulit yang cantik. Ianya juga membantu menghilangkan parut dan jeragat. Membantu wajah nampak lebih berseri dan tidak kusam. 
2. Vitamin E kaya dgn antioksidaan yg dapat mencegah penyakit kanser
3. Vitamin E sangat membantu dalam aspek kesuburan. Bagi ibu yang menyusu, kedinginan adalah masalah biasa yang bakal dilalui disebabkan hormon prolaktin yang lebih tinggi dari hormon estrogen. Walau bagaimanapun melalui pengalaman ibu, pengambilan vitamin membantu mengatasi masalah kedinginan. 
4. Vitamin E dapat menghilangkan masalah parut jerawat, jeragat dan tompok hitam
5. Mencegah penyakit alzherimer
6. Bagi wanita yang pernah melahirkan anak, perasankah anda kawasan aerola iaitu kawasan bahagian puting susu menjadi besar dan gelap. Semakin banyak kelahiran akan membuatkan ianya semakin gelap. Ibu membuat kesimpulan bahawa ianya merupakan pigmentation after kelahiran. Namun dengan pengambilan vitamin E yang konsisten membantu kawasan gelap itu mengecil dan warna puting menjadi cerah semula. Parut strecth mark akan semakin pudar. 
7. Bagi yang mempunyai masalah pre-menstrual yang teruk, vitamin E membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual.
8. Mengembangkan salur darah serta dapat menghalang pembekuan darah dr berlaku




1 biji Vitamin E shaklee bersamaan dengan 8 kg bayam,1 kg benih gandum, 500 ml minyak sanflower dan 500 gm badam..Mampu ke anda nak makan semua tu untuk dptkan Vitamin E?? Kalau jawapannya anda mampu,so jangan amik Vitamin E shaklee..hehe


Istimewanya Vitamin E Complex Shaklee ialah Vitamin E diperbuat daripada soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E. d-alpha tocopheryl, d-alphaa tocopherol pada soya organik dan minyak biji gandum yang aktif secara fisiologi ini diekstrak dan digabungkan dengan 8 jenis vitamin E lain yang terbahagi kepada alpha, beta, gama dan delta. Kemudian terhasillah Vitamin E Complex yang mengandungi Vitamin Epaling lengkap di pasaran.

Vitamin E Complex Shaklee juga mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh menyerap khasiat vitamin E dengan baik, memelihara membran sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Selenium yang terkandung dalam Vitamin E complex juga merupakan penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa dan juga kadmium. Selenium juga mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina mata. 
Wahhhh...banyak gilerr lah khasiat vitamin E nih..Vitamin E ni boleh diambil oleh perempuan dan lelaki..Kajian menunjukkan kebanyakan lelaki yang mengambil vitamin Euntuk sekurang-kurangnya seminggu akan mengalami tenaga seksual yang lebih baik, libido lebih kuat dan kurang stress dalam kehidupan harian. Selain itu vitamin E membantu meningkatkan kuantiti & kualiti sperma bagi kaum lelaki.

Vitamin E digelar 'vitamin cinta' atas sebab kaitannya terhadap kesihatan seksual. Antara peranan penting yang dimainkan oleh Vitamin E ialah membantu penghasilan hormon estrogen untuk lelaki dan keseimbangan progesteron pada wanita. Ia penting dalam mengawal keinginan, tarikan dan mood seks anda.Vitamin E berperanan sebagai antioksidan yang berperanan memelihara organisma dari kerosakan semasa proses pengoksidaan yang penting dalam fungsi seksual.  Bagi wanita, vitamin E mengurangkan sindrom sebelum had (PMS) dan pre-menopause seperti mood berubah, kekejangan, sakit kepala, depressi dan sebagainya.
Set kecantikan dan Set kesuburan adalah antara set yg mengandungi Vitamin E.




Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara dan KLCC.


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Aniesz Ceasar
♥ sms/whatsApp: 019-3878986

No comments:

Post a Comment