Sunday, June 29, 2014

Men's Vital Health ~ Khas Buat Kaum Adam

Suplemen bukan untuk wanita atau ibu-ibu yg menyusu sahaja ya...Selalunya jika disebut Shaklee, ramai yg terus menganggap Shaklee suplemen untuk ibu menyusu sahaja...Sebena
rnya Shaklee menawarkan rangkaian suplemen dari semua peringkat umur dan golongan...baik kanak-kanak, dewasa, warga emas tidak kira lelaki atau wanita. 
 


Bagi jejaka-jejaka di luar sana...adalah SANGAT PENTING untuk anda juga mengamalkan suplemen bagi mengekalkan kesihatan dan kecergasan setiap hari. Sudah semestinya tanggungjawab yg dipikul untuk mencari nafkah dan bertindak sebgai nakhoda keluarga memerlukan anda untuk sentiasa kekal sihat setiap hari.

Tahukah anda, lelaki juga tidak terkecuali dalam menghidapi pelbagai masalah kesihatan seperti:

-- Penyakit jantung
-- Penyakit kencing manis
-- Obesiti
-- Strok
....dan banyak lagi

Lelaki juga turut mengalami perubahan hormon ya (bukan wanita sahaja) dan perubahan hormon ini boleh terjadi seawal usia 30 tahun dan akan mendedahkan kepada risiko:

-- Mati Pucuk
-- Pembesaran Prostat
-- Kelesuan
-- Kurang tenaga dan stamina

Jadi kami di Shaklee mengesyorkan Set Men's Vital Health ni agar dapat memberikan nutrisi terbaik untuk kesihatan lelaki:

Antara Manfaat yg boleh diperolehi ialah:
  •  Memelihara kesihatan prostat
  •  Meningkatkan kecergasan dan kesihatan badan
  •  Memelihara jantung yg sihat
  •  Membantu mengekalkan tekanan darah normal
  •  Mengawal tahap kolesterol yg sihat

Jadi buat para isteri, apa kata hadiahkan set ini buat suami anda...anda pasti akan "Tersenyum" dengan kesannya...

Dapatkan set ini dengan harga yg ISTIMEWA dan setiap pembelian produk/set akan melayakkan anda untuk mendapat KONSULTASI PERCUMA mengenai cara pengambilan suplemen dan informasi yg berkaitan dengan produk. 


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara dan KLCC.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Aniesz Ceasar
♥ sms/whatsApp: 019-3878986




No comments:

Post a Comment