Thursday, June 19, 2014

Cara Nak Dapatkan Kulit Cantik Gebu – Set Supplemen Kecantikan Kulit

Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan, betulkan ? Tak kira dari muda hingga ke berusia, semua inginkan kulit dan tubuh yang menarik. Nak tahu MAKANAN apa yang bagus untuk dapatkan kulit cantik dan sihat berseri ? Ini rahsianya (^_^)
1. AVOCADO
* Ia mengandungi asid lemak yang baik (fatty acids) , dan kaya dengan kandungan VITAMIN E serta VITAMIN B3 yang anti-radang.
2. LIMAU GEDANG segar dan 100% Jus limau gedang
* Vitamin C yang ada didalamnya menyokong pengeluaran KOLAGEN untuk membantu menjaga kulit SENTIASA muda dan berseri. Kerosakan kolagen dalam kulit boleh menyumbang kepada kemunculan kedut.
3. ALMONDS (Badam)
* Bukan sahaja menambah lazat pada oatmeal, kacang goreng dan hidangan pasta, kandungan vitamin E dalam setiap hidangan membantu MENCEGAH penuaan pra-matang dan membaiki kulit kering.
4. WHOLE GRAINS (Bijian Penuh)
* Isi makan tengahari anda setiap hari dengan hidangan bijirin penuh, yang mengandungi ZINK, nutrien yang boleh membantu MEMERANGI jerawat.
5. SAYURAN HIJAU
* Pastikan makan sayuran berdaun hijau seperti bayam. Ia kaya dengan asid hyaluronik, bahan yang membantu kulit mengekalkan KELEMBAPAN.
6. BONUS : AIR
** Banyakkan minum air kosong sekurang-kurangnya 2 liter sehari untuk menyahtoksin dari tubuh.
Vitamin dan mineral juga memainkan peranan yang tidak kurang pentingnya dalam menghasilkan kulit yang cantik. Antara vitamin yang perlu untuk kulit adalah vitamin E, vitamin B dan vitamin C.
SET KECANTIKAN KULIT  Shaklee memberi manfaat kebaikan kesemua vitamin di atas yang sememangnya diperlukan oleh badan untuk membentuk tisu-tisu badan yang sihat dan menggantikan tisu-tisu lama.
B-Complex :
* Menjaga kulit dari dalam dengan mengurangkan garisan kedut di muka dan menjadikan kulit lebih bersinar.
 * Menjadikan tona kulit lebih sekata * Tanpa vitamin ini, kulit mudah mendapat jerawat, nampak kusam dan tidak bermaya.
Sustained ReleasedVita-C:*Penting dalam penghasilan kolagen, menjadikan kulit lebih anjal dan lembut.*Anti-oksidan yang kuat dan semulajadi yang melindungi tubuh daripada radikal bebas yang berbahaya * Bukan sebarang jenis vitamin C, sebiji SR Vita-C ini bersamaan dengan khasiat 7  1/2 biji oren dalam sehari ! 
Vitamin E:Terkenal dengan sifatnya yang anti-oksidan kuat dalam memelihara dan memperbaiki struktur kulit *Menghilangkan parut-parut di kulit. * Melawan kesan-kesan penuaan seperti garisan kedut serta menjadikan kulit nampak segar dan lebih muda. 1 kapsul Vita-E Shaklee setiap hari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus serta memulihkan tona muka dan parut 
ESP 
ESP adalah protin soya adalah soya yang tidak diubahsuai secara genetik (non-GMO ) yang bertindak  menganjalkan kulit wajah, badan, payudara dan punggung* Protin adalah bahan utama untuk pembentukan sel, tisu dan organ manusia. Kekurangan protin ini boleh menyebabkan kendur, menggeleber pada anggota badan. ESP mencerahkan kulit dari dalam.*Memudarkan parut *Melembutkan dan melembapkan kulit wajah. Ia sama sekali berbeza dengan soya lain dipasaran kerana ia menggunakan soya berkualiti tinggi serta di proses memenuhi standard piawaian IPP, Identity Preserved Program. ESP ini merupakan hot-seller kami di Shaklee dan menjadi kegemaran ramai wanita yang telah mencubanya.

Lihatlah hasilnya yang memang mengujakan seperti dalam testimoni sebenar seorang pegguna dibawah. Dengan hanya mengamalkan Set Kecantikan ini, kulit wajahnya yang dulunya kusam, berparut, berjerawat kini menjadi lebih cantik dan cerah berseri. Hampir saja menyamai kulit anaknya yang mulus itu.  Dengan mengamalkan Set Kecantikan Kulit ini, tidak mustahil kulit anda pun boleh jadi sihat dan cerah sebegitu.


Anda juga boleh beli pada harga jimat 20-30% seumur hidup dengan menyertai keahlian Shaklee. Hubungi saya untuk info lanjut.
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara dan KLCC.


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Aniesz Ceasar
♥ sms/whatsApp: 019-3878986

No comments:

Post a Comment