Thursday, June 26, 2014

Promo Jun 2014 - Vitamin E Shaklee

Assalamualaikum ...

Maaf, baru berkesempatan nak update pasal Promo Buy6Free1 untuk bulan Jun. Wah! nampaknya bulan ini bulan cinta!! Kenapa bulan cinta? Sebab bulan Jun adalah bulan Promo Buy 6 Free 1 untuk Vita-E Complex Shaklee! Vitamin E Shaklee juga dikenali sebagai vitamin cinta! hehe


Tahukah anda?

400 UI Vitamin E adalah bersamaan 1 kg  benih gandum + 500ml minyak safflower + 8kg bayam dan 500g badam!

Haaaa.. boleh ke telan benih gandum, minyak safflower, bayam dan badam hari-hari untuk mendapat keperluan Vitamin E harian secukupnya? Mustahil bukan?

Jadi, Vita-E Complex adalah penyelesaianya!!

Apa yang membuatkan Vita-E Complex Shaklee berbeza?
Ia dibuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan Vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis Vitamin E (alpha, beta, gama, delta). Ianya adalah vitamin E yang paling lengkap dipasaran.
Mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara mebran sel, sel darah merah dan tisu tisu otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti oksidan dan melindungi retina. 
Memang banyak khasiat dan manfaat Vitamin E Shaklee ini. Jom kongsi dengan keluarga, rakan-rakan-rakan dan dapatkan kelebihan membeli Promo Buy 6 free 1!
  • Beli 6 Percuma 1 (Anda jimat RM149)
  • Beli 6 Percuma 1 (Anda layak dapat FREE MEMBERSHIP SHAKLEE, Jimat RM65)
  • Beli 6 Percuma 1 (Anda layak menerima Cash Rebate berjumlah RM30+)
  • Secara keseluruhannya anda jimat RM2++!!!
Giler tak nak????

Jom dapatkan sekarang!!!

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara dan KLCC.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Aniesz Ceasar
♥ sms/whatsApp: 019-3878986

No comments:

Post a Comment