Friday, June 27, 2014

Hilangkan Jerawat Batu

Masalah jerawat ni selalunya berpunca dari ketidaksatabilan hormon. Jadi untuk mengelakkan masalah ini, amalkan GLA untuk kestabilan hormon. 
Macamana nak buat jika ada masalah jerawat yang kronik? Saya salinkan testimoni seorang pelanggan yang hadapi masalah jerawat kronik dan Alhamdulillah beliau pulih dari masalah tersebut setelah konsisten mengamalkan supplement Shaklee. Jom tengok apa supplement yang beliau amalkan!


Perubahan macam ni memerlukan pengambilan Vitamin-E Shaklee secara berterusan selama 3 bulan berturut-turut, bukannya ambil hari ni esok terus ok, atau ambil seminggu dah ok.... 

Mengapa perlu ambik masa sehingga 3 bulan, lama tu... mesti anda tertanya-tanya kan... sebabnya... sel-sel badan kita perlukan masa untuk pulih dan tempoh yang diperlukan sekurang-kurangnya 90 hari @ 3 bulan.

Dan untuk info, untuk merawat dan penyembuhan masalah kulit Yana yang berjerawat pada tahap sebegini tidak berlaku dengan pengambilan VITAMIN-E sahaja, dia turut mengambil VITAMIN C, ALFALFA dan MEALSHAKE. Mari lihat peranan-peranan supplements dalam proses penyembuhan yang menakjubkan ini.


VITAMIN E :

- Melambatkan proses penuaan. 
- Membantu mendapatkan tekstur kulit yang cantik, lebih muda. 
- Sangat membantu untuk menghilangkan parut dan jeragat. 
- Vitamin antioksidan.





VITAMIN-C :

- Membaiki tulang, gigi dan tisu penyambung 
- Membentuk kolagen yang penting untuk ketegangan dan kecantikan kulit 
Sebagai kuasa penyembuh








ALFALFA :

- Sumber mikronutrient paling kaya
- Membuat sistem badan berjalan lebih lancar 
- Membantu melawaskan usus
- Mengurangkan sembab, kelesuan dan masalah pencernaan




MEAL SHAKES :

- Membantu membaikpulih luka atau kudis 
- Mengandungi vitamin B-complex, zat besi dan copper untuk membantu membentuk sel darah merah yang sihat dan memberi perubahan positif pada complexion kulit





Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara dan KLCC.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Aniesz Ceasar
♥ sms/whatsApp: 019-3878986

No comments:

Post a Comment