Saturday, January 13, 2018

OmegaGuard, Coq10, Vitalea Kids Promosi Shaklee Januari 2018

Tahun baru ialah masa terbaik untuk memulakan kehidupan sihat. Untuk mencapainya memerlukan pemakanan yang seimbang, nutrien yang betul dan mengubah gaya hidup.

1. CoQ-Trol
Produk baru hasil formulasi yang dipertingkatkan daripada produk sebelumnya iaitu CoQ-Health. CoQ-Health telah dihentikan jualannya sejak 4 tahun lalu. Dan sekarang Shaklee pertingkatkan formulanya menjadi CoQ-Trol.



Di Shaklee, kami percaya pemakanan yang betul boleh membantu kita menghasilkan tenaga dan daya hidup yang lebih baik bagi kita untuk kehidupan yang lebih sihat dan lebih bahagia. Dengan tenaga yang bertambah baik, kita mempunyai ketajaman mental yang lebih baik, rasa lebih bertenaga dan dapat membuat lebih banyak perkara dalam sehari, meningkatkan kualiti kehidupan kita.

Salah satu nutrien penting untuk pengeluaran tenaga adalah Coenzyme Q10 (CoQ10).

a. Spark Plak Enjin Semulajadi

CoQ10 bertindak sebagai palam pencucuh tenaga semulajadi. CoQ10 ada di dalam setiap sel dalam mitokondria, yang dikenali sebagai kilang tenaga. CoQ10 juga dikenali sebagai pekerja. Apabila anda mempunyai lebih banyak CoQ10, anda akan mempunyai lebih banyak tenaga.

b. Generator Tenaga Terbaik Anda

CoQ10 bertanggungjawab untuk menjana 95% daripada tenaga manusia.

c. Tahap CoQ10 berkurangan selari dengan penuaan.

Tahap pengeluaran mula menurun dari umur 20 tahun dan turun dengan ketara dari 40 tahun tahun ke atas. Pada usia 70, badan hanya menghasilkan sebahagian kecil daripada apa yang digunakan untuk menghasilkan, dengan itu menambah suplemen dengan CoQ10 adalah penting kerana usia kita.

d. Nutrisi Untuk Jantung
CoQ10 kebanyakannya terdapat dalam organ yang banyak tenaga, terutamanya jantung, kerana ia pam darah di seluruh badan 24/7. Tanpa CoQ10 yang mencukupi, fungsi jantung anda akan menurun dan boleh mengakibatkan kegagalan jantung kerana tidak dapat pam darah dengan cekap seperti yang sepatutnya.

e. Rasa letih? Anda Mungkin Kurang CoQ10
Walaupun badan anda secara semulajadi menghasilkan CoQ10, penurunan pengeluaran dengan penuaan menyebabkan anda memerlukan CoQ10. Tingkatkan pengeluaran CoQ10 begitu dapat membantu anda berasa lebih muda, lebih bertenaga dan
lebih berkeyakinan!

f. Sumber Antioksidan Yang Berkuasa

CoQ10 membantu untuk memerangi kerosakan sel akibat radikal bebas disebabkan oleh toksin alam sekitar dan fizikal
aktiviti. Oleh kerana keberkesanannya yang tinggi, nutrien ini juga digunakan dalam kosmetik, cosmeceuticals,
produk anti-penuaan dan juga makanan!

g. Terbaik Dikonsumsi dengan Lemak

Memandangkan CoQ10 adalah larut lemak, sebaiknya ia diambil dengan makanan terutama lemak, jadi ia dapat diserap dengan lebih berkesan.

h. Kesan Ubat Statin
Pengeluaran CoQ10 telah menunjukkan bahawa statin (sejenis ubat kolesterol) menghalang pembentukan CoQ10 sebanyak 40%! Oleh itu, adalah penting untuk menambah nutrien melalui makanan atau suplemen.

Berapa Banyak CoQ10 Diperlukan?
Kajian telah mengambilan sebanyak 100mg CoQ10 memberikan pelbagai faedah kepada badan. Walau bagaimanapun, jumlah yang lebih tinggi diperlukan bagi mereka yang mengambil ubat statin atau mereka yang mempunyai apa-apa bentuk penyakit jantung.

Keistimewaan CoQ-Trol

CoQ-Trol merupakan formulasi baru yang lebih baik dengan campuran proprietari 100mg Coenzyme Q10, resveratrol dan tokoferol (vitamin E).



Setiap sajian menyediakan 100mg CoQ10 (lebih 3x ganda berbanding dengan CoQ-Heart)
Mengandungi resveratrol sebagai agen anti keradangan untuk kurangkan keradangan
Mengandungi tokoferol sebagai antioksidan
Memiliki sistem penyerapan berpaten dengan minyak zaitun untuk penyerapan lebih baik
Bebas gluten

Harga sebotol CoQ-Trol adalah RM157.68 untuk 30 biji (1 botol). Bagi ahli Shaklee, anda boleh dapatkan harga lebih rendah.

2. Omega Guard
Omega Guard adalah minyak ikan tulen Shaklee yang membekalkan asid lemak Omega 3 untuk keperluan seisi keluarga termasuk:

  • Bayi dalam kandungan (disalurkan melalui ibu)
  • Bayi menyusu (disalurkan melalui penyusuan)
  • Kanak-kanak
  • Remaja
  • Dewasa
  • Warga Emas






Manfaatnya terlalu banyak:

  • Kesihatan jantung
  • Kesihatan sendi
  • Kecantikan dan kesihatan kulit
  • Menyokong dan memelihara fungsi dan kecerdasan otak
  • Mengawal paras kolesterol dan tekanan darah yang normal
  • Mencegah strok
  • Kesihatan mata

Melalui promosi Januari 2018, pembelian 3 botol Omega Guard pada 5% diskaun. 

3. Vitalea For Children


Vitalea FC merupakan antara suplemen kegemaran kanak-kanak. Ia merupakan multivitamin lengkap yang berperisa anggur yang boleh dikunyah dan sesuai untuk diberikan kepada anak-anak bagi memenuhi keperluan nutrisi harian mereka.

Vitalea For Children boleh dibeli dengan 3 botol percuma 1 botol.



Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara Kajang Bandar Baru Bangi Puchong dan Serdang.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya Aniesz Ceasar 0193878986

No comments:

Post a Comment