Wednesday, January 31, 2018

Omega Guard Shaklee

Omega Guard Shaklee ialah minyak ikan berkepekatan tinggi yang bergred farmaseutikal. Untuk mendapatkan gred sebegini, minyak ikan mesti terdiri dari lebih 80% omega-3. Untuk mendapatkan minyak ikan tulen sebegini, minyak ikan di Shaklee menjalani proses ‘molecular distillation‘ untuk membuang segala bahan logam yang ada dalam ikan seperti merkuri, PCB, racun dan sebagainya. Proses ini membuang ‘tulang belakang glyecerol’ dalam minyak ikan dan terhasillah minyak ikan dalam bentuk ethyl ester yang sangat pekat kandungan omega-3 nya.
Minyak ikan dlm bentuk ethyl ester adalah yang terbaik dan bergred tinggi (farmaseutical grade) dan ia melarutkan cawan polisterin yg sama chemical polarity dengannya. Seperti gula larut dalam air yang sama chemical polarity-nya, cawan polisterin juga larut dalam omega-3 yang berkepekatan tinggi.

Keistimewaan Minyak Ikan Shaklee


Jangan tersalah pilih minyak ikan yang bertoksik atau pun yang mempunyai kandungan omega-3 yang sedikit.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara Kajang Bandar Baru Bangi Puchong dan Serdang.


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya Aniesz Ceasar 0193878986

No comments:

Post a Comment