Saturday, January 20, 2018

10 Sebab Shaklee Vitamin Terbaik

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Ikutkan banyak je supplement atau ubat yang tersusun di rak farmasi. Tapi tak hairan bilamana saban hari saya pasti menerima mesej WhatsApp daripada mereka yang ingin mengamalkan vitamin Shaklee. Kenapa saya tak hairan? Sebab 10 perkara ini menjadi sebab Shaklee digemari ramai!

  1. Shaklee menjalankan lebih dari 100,000 ujian setiap tahun bagi memastikan keselamatan dan keberkesananproduk yang dihasilkan. Pentingbenda ni sebab kita ambil supplement untuk kesihatan kan. Kalau tak selamat, tak guna kita ambil supplement
  2. Setiap produk yang dihasilkan diuji 100% bagi memastikan amaun kandungan bahan di dalamnya menepati amaun pada label produk tersebut. Jadi, apa yang tertulis pada label memang diyakini dan dipercayai sebab dah diuji.
  3. Shaklee menjalankan lebih dari 350 ujian pada bahan yang digunakan untuk menghasilkan produk bagi mengesan bahan-bahan bahaya seperti pestisid (racun perosak), logam berat, bahan pelarut dan lain-lain lagi.
  4. Setiap produk yang dihasilkan dipastikan selamat dan berkesan.
  5. Penyerapan produk oleh badan adalah penting sebab itulah Shaklee menggunakan formulasi yang unggul bagi memastikan vitamin yang diambil itu diserap oleh badan sepenuhnya
  6. Shaklee tidak menggunakan perasa tiruan, pemanis dan pengawet di dalam produknya. Bahan yang digunakan adalah dari sumber yang berasaskan semulajadi.
  7. Shaklee menghasilkan produknya mengikut standard dan protokol GMP (Good Manufacturing Practice)
  8. Shaklee adalah syarikat pertama di dunia yang mendapat pensijilan Climate Neutral. Pensijilan ini mengiktiraf syarikat yang tidak menyumbang kepada kesan rumah hijau pada bumi.
  9. Pada tahun 1993, Shaklee telah membangunkan dan membekalkan NASA dengan minuman penghidratan semula mengikut keperluan angkasawan yang digelar AstroAde dan ianya masih digunakan sehingga ke hari ini.
  10. Produk Shaklee digunakan oleh ramai atlet Olimpik yang memengangi pingat. Pada tahun 1996, produk Shaklee membantu ahli-ahli sukan bertaraf dunia memenangi 8 pingat emas di Atlanta.

JAMINAN KAMI

Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
  • Selamat (sijil Halal dan kelulusan KKM)
  • Semulajadi
  • Berkesan
  • Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.
  • Shaklee Difference: Always Safe, Always Works, Always Green.
MENGAPA SAYA?

Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.
PENGHANTARAN

Penghantaran melalui pos akan diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, City-Link, GDex atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.
PEMBAYARAN

Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank, CIMB, Bank Simpanan Nasional , Bank Islam atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.


NAK BELI SET SHAKLEE

Untuk mendapatkannya, anda mempunyai beberapa pilihan:
  • belian online dengan menggunakan kad debit atau kad kredit anda
  • belian di cawangan Shaklee terdekat (ID: 882501) 
  • hubungi saya di talian WhatsApp  +6019-3878986 (Aniesz) untuk sebarang bantuan / belian melalui saya.
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara Kajang Bandar Baru Bangi Puchong dan Serdang.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya Aniesz Ceasar 0193878986

No comments:

Post a Comment