Wednesday, October 18, 2017

Perbezaan Omega Guard dan Phytocol ST Untuk Mengurangkan Kolesterol

Kolesterol jahat sememangnya adalah kolesterol yang perlu kita kawal tahapnya. Ini kerana ia boleh memberi kesan kepada tahap kesihatan kita, antarannya ialah masalah sakit jantung. Pemakanan harian kita sememangnya ada kolesterol. Jika pandai kawal, maka tak banyaklah kolesterol yang kita ambil. Namun begitu, disebabkan kerja harian yang sibuk, boleh ke kita kawal pengambilan kolesterol kita? Maka dengan itu, Shaklee ada dua supplement yang membantu mengurangkan kadar kolesterol. 

Apa perbezaan Omega Guard dan Phytocol-ST ni?



Perbezaannya sangat mudah. Antara menghalang dan membersihkan kolesterol.
Sebelum makan, digalakkan mengambil Phytocol-ST dahulu. Ini kerana, Phytocol-ST membantu menghalang kolesterol jahat daripada masuk ke dalam saluran darah kita. Namun begitu, ada juga beberapa kolesterol jahat yang mungkin “terlepas” ke dalam salur darah kita (dalam kuantiti yang sedikit). Oleh itu, pengambilan Omega Guard digalakkan untuk mem”bersih”kan kolesterol tersebut. Kolesterol jahat itu akan dibawa oleh Omega Guard ke hati, dan dirembeskan melalui saluran yang betul seperti peluh dan sebagainya.
Oleh itu, jika anda ingin mengurangkan kadar kolesterol atau mencegah daripada mengalami masalah kolesterol tinggi, mulalah dengan pengambilan Omega Guard dan Phytocol-ST secara konsisten. Anda pasti dapat merasakan perbezaannya. In Shaa Allah
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara Kajang Bandar Baru Bangi Puchong dan Serdang.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya Aniesz Ceasar 0193878986

No comments:

Post a Comment