Monday, September 29, 2014


Basuh Pinggan Tapi Guna Sabun Basuh Baju?
Pernahkah terjadi, bila anda ingin membasuh pinggan yang kotor tiba - tiba sabun basuh pinggan anda kehabisan. Maka untuk mencari jalan mudah anda mengambil sabun serbuk pakaian bagi menggantikan sabun yang telah habis.
Tahukan anda..Kebanyakan serbuk pencuci pakaian mengandungi bahan perengsa yang boleh meresap ke dalam badan melalui kulit atau sistem pernafasan dan mengakibatkan reaksi alahan.
Triethanolamine dodecylbenzenesulfonate merupakan salah satu sejenis bahan perengsa yang disenaraikan oleh EPA (Pertubuhan Pemuliharaan Alam Sekitar Amerika) sebagai bahan berbahaya.
Bersentuhan dengannya mampu menyebabkan kerengsaan atau kesan terbakar pada kulit dan mata manakala sentiasa terhidunya pula akan merengsakan hidung, kerongkong dan paru-paru seterusnya membawa kepada masalah batuk, asma atau sesak nafas.
Kulit yang bersentuhan dengannya akan menjadi kering, gatal dan mengakibatkan masalah alergi kronik dan ruam. Lagi2 kalau anda jenis kulit tak tahan dan ada alahan.
Maka carilah pencuci yg 100% SEMULAJADI & SELAMAT

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara dan KLCC.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Aniesz Ceasar 0193878986

No comments:

Post a Comment