Wednesday, November 6, 2013

CoQHealth

FAKTA - 1:3 kematian adalah disebabkan penyakit jangtung. 

apa yang terjadi apabila saluran darah yg membawa oksigen dan darah tersumbat disebabkan oleh kolestrol LDL (kolestrol jahat). Dinding alteri yg luka akan myebabkan kolestrol memasuki ke saluran darah . Apabila terlalu banyak kolesterol yang melalui saluran darah, kolesterol ini akan mula terbentuk di dinding arteri iaitu pada dinding saluran darah. Pembentukan kolesterol ini dipanggil plak seterusnya memberi kesan kepada sistem kardiovaskular badan.

Apabila plak terbentuk pada arteri, ia akan menghalang pengaliran darah kerana saluran darah yang sempit. Apabila situasi ini berlaku hampir dengan organ penting di dalam badan terutamanya jantung, ia akan menyebabkan masalah serius berlaku malah boleh menyebabkan kematian. Apabila saluran darah berhampiran organ jantung menjadi semakin sempit, ia boleh menyebabkan serangan jantung berlaku.

Penyebab utama kekurangan CoQ10
- otot jantung lemah
- salur darah tidak sihat
- kolestrol darah terlalu tinggi
- darah beku dalam salur darah.

Jantung anda mengepam hampir 2000 gelen darah keseluruh bahagian tubuh setiap hari. Sebagai otot yg bekerja keras setiap hari didalam tubuh anda dan pusat kawalan utama sistem peredaran darah, jantung anda memerlukan jumlah tenaga yg besar untuk berfungsi dengan cekap. tenaga tersebut diperolehi dengan bantuan nutrien yg dipanggil koenzim Q10 (CoQ10) yg juga berperanan mbantu kesihatan salur darah.

Kebaikan CoQ10 >>>>> MEMBANTU JANA JANTUNG AGAR LEBIH SIHAT.

* banyak kajian menunjukkan bahawa CoQ10 mempunyai potensi untuk mengurangkan tekanan darah secara semulajadi tanpa kesan sampingan. Tindakan CoQ10 sbg antioksidan yg kuat menghalang oksidasi LDL kolestrol "tidak baik" dan meghalangnya melekat dan menyumbat salur darah.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara dan KLCC.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Aniesz Ceasar
♥ sms/whatsApp: 019-3878986

No comments:

Post a Comment