Tuesday, November 19, 2013

Cara kurangkn rabun silau

Memiliki mata yang cantik dan sihat seumur hidup merupakan satu nikmat yang tak terhingga nilainya. Bagi memastikannya menjadi kenyataan, kita perlu sentiasa menjaga dan memeliharanya.
Antaranya dengan selalu memakan lobak merah, elakkan membaca dalam keadaan gelap, elakkan menonton tv dalam jarak yang terlalu dekat serta berehat seketika setelah 30 minit menghadap skrin komputer.
Namun, fokus kali ni adalah berkongsikan satu petua merawat rabun mata. Caranya ringkas saja, iaitu anda amalkan meminum air rebusan sawi.
Lakukannya secara konsisten mudah-mudahan masalah rabun mata tersebut dapat dipulihkan dengan izin-Nya.
CAROTOMAX merupakan campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap. Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja.
CAROTOMAX menawarkan karotenoid semulajadi yang berasal daripada buah-buahan pokok kelapa sawit dan alga dunaliellasalina untuk:
  • Memelihara kesihatan yang baik.
  • Membantu mengekalkan tumbesaran, penglihatan dan pertumbuhan tisu.
  • Membantu dalam memelihara kesihatan kulit dan selaput lendir.


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara dan KLCC.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Aniesz Ceasar
♥ sms/whatsApp: 019-3878986

No comments:

Post a Comment