Monday, November 18, 2013

CoQHealth Plus untuk Kesuburan Suami Isteri

Khas untuk pasangan yang mengalami masalah kesuburan, berikut kelebihan produk terbaru Shaklee, CoQhealth Plus yang dapat membantu menangani masalah kesuburan suami dan isteri. Takkan perempuan je yang asyik kena telan segala macam pil kesuburan kan. Suami pun kena membantu jugak. :)
CoQHealth Plus mengandungi 3 bahan utama iaitu CoQ10, Vitamin E dan Teh hijau.

Apa fungsi bahan-bahan ni?




Macam mana CoQHealth Plus membantu?

Dalam banyak kajian contohnya The effect of Coenzyme Q10 on sperm motility and fuction* menunjukkan bahawa CoQ10 boleh mengurangkan tekanan oksidatif yang mana telah terbukti untuk menghasilkan persekitaran yang lebih sihat unutk meningkatkan bilangan sperma, pergerakan sperma dan kualiti sperma. Waah 3 kebaikan sekaligus..mana nk cari??? Bagaimana pula untuk isteri? CoQ10 boleh membantu untuk meningkatkan kualiti ovum pada isteri. Jadi both suami isteri boleh consume CoQ10 ni..


* Lewin A, Lavon H. The effect of Coenzyme Q10 on sperm motility and fuction. Mol aspects Med. 1997;18 (Suppl): S213-9

Semestinya ini berita baik untuk suami yang sedang berusaha untuk mendapatkan zuriat. Ada sesetengah suami malu untuk menjalani pemeriksaan kesihatan..jangan malu dan jangan ego jika tidak dapat menghamilkan isteri kerana bak kata Dr Zubaidi, ini adalah musibah dan ujian dari Allah..carilah penawarnya!

Kelebihan CoQ10 bukan sekadar itu, ia juga bagus untuk boost energy, boleh meningkatkan stamina dan mengelakkan keletihan. Kajian menunjukkan pengambilan CoQ10 setiap hari boleh mengurangkan 90% simptom keletihan. Bagaimana tu?? CoQ10 berfungsi sebagai pengeluar tenaga dalam sel yang banyak berada dalam mithocondrian. Ia menghasilkan ATP iaitu molekul untuk menghasilkan tenaga. Ia banyak dijumpai di dalam organ yang banyak perlukan tenaga contohnya di jantung, hati ginjal dan pankreas.

Dalam hal ini, pakar saintis menyatakan bahawa CoQ10 menggalakkan penghasilan tenaga bagi sperma untuk bergerak lebih laju menuju ke telur ovum.
 


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara dan KLCC.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Aniesz Ceasar
♥ sms/whatsApp: 019-3878986

No comments:

Post a Comment