Thursday, June 27, 2013

Slimming Set for Breastfeeding Mom


[♥][♥]
Slimming Set for Breastfeeding Mom [♥][♥]

Raya dah dekat tak lama lagi, berat masa mengandung haritu tak turun-turun lagi. Macam mana nak jumpa saudara-mara nanti?

Jom ambil Slimming Set Shaklee. Inci dengan kg boleh hilang dalam masa sebulan, kulit pun cantik sebab ambil ESP. Bukan itu sahaja, ambil ESP masa bulan puasa boleh buat kita bertenanga dan tak cepat lapar. Yang best, tak perlu PANTANG NASI!

Setiap Slimming Set mengandungi:

Energizing Soy Protein
[✔] Meningkatkan METABOLISMA badan
[✔] Membantu badan MEMBAKAR LEMAK
[✔] Mengawal SELERA MAKAN
[✔] Membina OTOT & mengelakkan kulit MENGGELEBER
[✔] Buat kita tak cepat LAPAR!
[✔] Memberi badan TENAGA

Alfalfa
[✔] Membuang LEMAK dalam badan
[✔] Menyingkirkan TOKSIN dari badan

Lecithin
[✔] Mencair & membakar LEMAK
[✔] Menurunkan kadar KOLESTEROL

Saya sendiri dah try set ni, dia tetap makan nasi 2 kali sehari, tapi inch loss tetap banyak, sebulan dah nampak kesan. Saya memang suka suggest Set Kurus ni dekat customer sebab saya pun memang ambik ESP ni. ESP ni bukan saja bagi badan kita lose inch tapi pada masa yang sama mencantikkan kulit kita. Dah la badan kurus, kulit cantik plak tu. Wow.

ADA BONUS HEBAT!!!
Dengan setiap pembelian Slimming Set, anda akan dapat ebook "Turunkan Berat Badan dengan Slimming Set Shaklee" secara PERCUMA! Ada banyak tip-tip menarik disertakan!


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara dan KLCC.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Aniesz Ceasar
♥ sms/whatsApp: 019-3878986

Saya akan cuba menolong anda untuk mendapatkan berat idaman anda! :)

No comments:

Post a Comment