Thursday, June 6, 2013

Atasi Masalah Perut BUncit

Ini adalah testimoni hubby saya sendiri sebelum dan selepas mengkonsumsi OMEGA GUARD shaklee..!!Sejak berkahwin beliau mengalami masalah perut buncit tahap ke-2. Dalam hanya 3 bulan selepas pengambilan omega guard secara konsisten dan sedikit bersenam..hubby dapat mengembalikan bentuk badan nya seperti dahulu semula..Ohh..saya HAPPY..!!

=============================

OMEGA SHAKLEE : TESTI BUKAN MAIN-MAIN..!!

Omega Shaklee adalah salah satu produk Shaklee yang terhangat. Ianya adalah minyak ikan yang padat dengan DHA dan EPA dan telah dibuktikan melalui satu ujian. Omega Shaklee telah diuji bersama-sama brand lain seperti Pristin, Biogrows, Kordel's, Blackmores dan banyak lagi. Ternyata Omega Shaklee adalah yang terunggul, kerana dalam setiap 1000mg minyak ikan Omega Shaklee, terdapat 540mg EPA dan 360mg DHA. Satu kapsul dengan penuh kebaikan. Berikut adalah hasil perbandingan EPA dan DHA tersebut:

Omega guard ..antara suplemen yang sangattttt digalakkan utk kita consume setiap hari kerana badan kita tak mampu menghasilkan asid lemak omega 3 yg perlu untuk badan kita utk proses metabolisma... untuk brain, untuk alahan, utk asma, utk sendi, utk kesihatan jantung, utk kawal berat, utk kulit yg cantik... wallaaa.. mmg satu famili perlukannya .
Okeyla.. sekian untuk hari ini..Apa jua jenama pilihan anda, saya percaya anda dah memilih yg terbaik untuk anda sekeluarga bukan sekadar main beli sahaja. Ia penting utk kesan jangka masa panjang... Bijak membeli bermula dengan bijak merancang dan bijak memilih...Harap info di atas bermanfaat buat semua pembaca..

Pm saya untuk info & dapatkan tips pengambilan yang berkesan!!
Anis | Whatsapp/SMS: 019 3878986 

No comments:

Post a Comment