Wednesday, June 26, 2013

[KOLEKSI TESTIMONI] KENCING MANIS / DIEBETIS

Credit Nor Azreen Zulkafli
♥♥ Double Happiness ♥♥

Salam warga LB, tumpang share perkara yang menggembirakan saya pada hari ini. Rasa nak senyum smpai ke telinga :)

Tersangat HAPPY!!!!! Husband saya baru umur 32 tahun dah ada diabetis. Semalam dapat tau kencing manis my chenta hati Rafeezul Mohamed dah turun drp paras 15 ke paras 10. Dalam masa x sampai 2 minggu, Husband ambil vivix + GLA complex + Alfalfa complex. Tiada apa yang lebih menggembirakan melainkan melihat orang tersayang semakin sihat. :)

Hari ni, dapat berita dari seorang customer. Dia bagi mak dia makan vivix. Mak dia pengidap diabetis, darah tinggi, sakit lutut, jantung bengkak, sakit badan, sakit pinggang. Dalam masa seminggu selepas ambil vivix, sakit badan, sakit lutut & sakit pinggang DAH KURANG. Mak dia dah boleh berdiri tegak & nampak lebih sihat & bertenaga. Alhamdulillahh... SAYA SANGAT-SANGAT HAPPY!!!

surah al-Imran ayat 122 yang bermaksud: “Kepada Allah sahajalah hendaknya orang-orang yang beriman itu bertawakal (menyerah diri).”

Tawakal bukan bermaksud menyerahkan diri kepada Allah secara pasif, sebaliknya tawakal kepada Allah menuntut kepada daya usaha dan ikhtiar. Tawakal juga hendaklah seiring dengan usaha. :)


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara dan KLCC.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Aniesz Ceasar
♥ sms/whatsApp: 019-3878986

No comments:

Post a Comment