Sunday, July 20, 2014

Performance Drink Shaklee Mencegah Masalah Dehydration

Merupakan minuman Pilihan Ahli Angkasawan dan Para Atlet.

Dicipta pada tahun1980an oleh saintis Shaklee dari Universiti Yale bagi membantu projek penerbangan Daedalus (Human Powered Flight Programme). Melalui perkasaan produk Performance dari Shaklee. Penerbangan Daedalus telah mencipta rekod sejarah sebagai penerbangan berkuasa manusia yang terjauh iaitu 72 batu dan rekod ini masih bertahan hingga kini.

Performance Drink Shaklee merupakan minuman sukan pertama direka bagi para atlet Amerika dan juga direka khusus bagi para angkasawan NASA.

Menjadi pilihan utama para atlet bertaraf antarabangsa dan pengembara terkemuka. kerana minuman ini telah banyak membantu mereka dalam mencipta rekod dunia dalam dunia sukan dan pengembaraan.

Performance Drink Shaklee
Ujian klinikal membuktikan ramuan eksklusif OptiCarb yang juga dipatenkan ini akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memelihara sekulasi bendalir dalam tubuh.
Berbanding dengan minuman sukan lain, Performance mempunyai lebih 67% otot glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera.
Performance Drink Shaklee
Manfaat Utama:

1- Meningkatkan Daya Ketahanan Badan – Memberikan tenaga kepada otot dan sel  dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.
2-Membekal Tenaga & Daya Ketahanan Fizikal – Ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam tubuh. Ia mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium dan chloride. Produk ini turut dirumus eksklusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetapkan kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja harian
3- Mencegah penyahhidratan – mengurangkan kehausan, mencegah penyahhidratan, melembabkan kulit dan kelihatan muda
4- Mengekalkan Paras Gula – Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula darah yang penting bagi tenaga otot dan percepatkan sembuhan akibat kecederaan otot.
shaklee hoki
Performance Drink Shaklee
Satu hidangan yang lazat untuk diminum pada bila-bila masa dan di mana sahaja. Enak diminum begitu sahaja atau dicampur bersama minuman lain.
Sangat sesuai untuk: para atlet, mereka yang berpuasa, sebelum dan selepas pembedahan, tidur lewat malam, keletihan, penyahhidrataran otot dan kulit, vagina yang kering, cirit birit, tiada selera makan, rendah paras gula, kepeningan dan sebagainya.

Performance Drink Shaklee

Rekomendasi:
Sarapan:
Campurkan satu sudu besar untuk setiap Performance, Energizing Soy Protein dan mealshake.

Latihan Fizikal:
Campurkan 2 sudu besar dalam 500ml air dan minum satu jam sebelum memulakan latihan fizikal dan setiap 30 minit sewaktu latihan fizikal. Minum 1 jam kemudian selepas latihan fizikal untuk penyahhidratan dan mengembalikan tenaga.

Nota : Elakkan dari terdedah ( simpan dalam peti sejuk selepas buka)
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara dan KLCC.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Aniesz Ceasar
♥ sms/whatsApp: 019-3878986

No comments:

Post a Comment