Saturday, July 5, 2014

Cash On Delivery @ COD kawasan Bukit Bintang, Ukay Bestari, Taman Bukit Serdang dan Bandar Putra Permai

Assalamualaikum...

Alhamdulillah rezeki pada puasa yang ke enam..bermula dari kul 6.30 petang saya COD di Bandar Putra Permai (Omega dan Ostematrik) pelanggan setia set sendi dan kanak-kanak sejak 6 bulan yang lalu. Alhamdulillah perubahan suami dan anak membuat mereka percaya akan kepentingan suplimen dalam kehidupan seharian sebagai pelengkap zat tambahan yang diperlukan oleh badan yang tidak dapat dari makanan yang kita ambil seharian.

Anak-anak membuat pilihan untuk berbuka puasa di McDonald walaupun mereka puasa yang yok:) layankan jer permintaan anak-anak, setelah berbuka tetiba sms masuk bertanyakan stok Advance Joint Health dan kebetulan ada terus lokasi COD seterusnya di Serdang Villa Apartment. Hasil perkongsian antara sebab beliau inginkan produk berkenaan untuk mak di kampung kerana serasi dengan produk berkenaan untuk sakit-sakit sendi yang biasa di alami pada mereka yang berusia.

Lokasi seterusnya adalah Bukit Bintang, berborak dengan pelanggan yang terlalu sukakan produk CoQ Health, salah satu produk yang saya cadangkan untuk suami beliau yang selalu keletihan setelah seharian bekerja dan tidak suka makan suplimen tapi alhamdulillah Coq Health membantu. Kini beliau akan adakan masa untuk ambil sehari satu biji Coq Health untuk kekal cergas walaupun di usia akhir 40 an:) dan yang menariknya beliau membuka agensi pelancongan so mudah lah sekiranya nak book fight berjalan-jalan sekiranya ada peluang jalan-jalan cari makan.

Ukay Bistari pula lokasi terakhir,beliau memesan sebotol vivix, 2 botol vitalea dan 2 botol Advance Joint Health untuk dibawa pulang ke kampung pada esok hari Tak sabar rasanya untuk sharing keberkesanan vivix untuk ibu beliau. Beliau juga pengguna tegar Shaklee untuk kesihatan lebih baik walaupun masih muda kan lebih baik mencegah dari mengubati:). Akhirnya selamat sampai ke rumah tepat jam 11.45 malam.

Seronok bershaklee sambil membantu orang kita berpeluang kenal dengan lebih ramai orang

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara dan KLCC.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Aniesz Ceasar
♥ sms/whatsApp: 019-3878986

No comments:

Post a Comment