Wednesday, October 30, 2013

SHAKLEE MENGHARGAI WANITA

Wanita sering disinonimkan dengan kesempurnaan dan kecantikan. Dan sememangnya wanita secara fitrahnya mementingkan dua aspek tersebut. Dari dulu sehingga sekarang wanita sangat berperanan dalam segala aspek kehidupan. Pada zaman dahulu, wanita banyak berperanan di rumah dan keluar apabila perlu sahaja. Akan tetapi, pada zaman sekarang wanita dituntut untuk sama berperanan di luar rumah tanpa mengabaikan peranan di dalam rumah.

Akibatnya, wanita itu sendiri menghadapi cabaran dan tekanan yang lebih dari yang sepatutnya. Itu belum lagi faktor yang dipengaruhi oleh biologi wanita itu sendiri. Saya sendiri yang merupakan ibu kepada 3 anak yang masih kecil sangat terkesan terutamanya apabila bekerja di bandar seperti Kuala Lumpur.

Wanita yang selalu tertekan, selalu sedih, selalu merasa terbeban, in short yang sentiasa dikelilingi aura negatif akan cepat menjadi tua dari usia sebenar. Tambahan pula dengan pemakanan yang tidak sihat (disebabkan oleh kesibukan dan pencemaran), menambahkan lagi pelbagai risiko terhadap wanita terdedah dengan pelbagai penyakit berisiko seperti darah tinggi, diabetes, kanser dan lain-lain.

Shaklee menghargai wanita kerana wanita memainkan peranan yang begitu besar terhadap masyarakat. Set Kesihatan Wanita Shaklee ini menawarkan 3 produk yang sangat membantu wanita dalam menghadapi cabaran hari ini.


Stok saya sentiasa available...

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara dan KLCC.


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Aniesz Ceasar
♥ sms/whatsApp: 019-3878986

No comments:

Post a Comment