Friday, October 18, 2013

Ada org kata.. Saya x perlukan vitamin itu + ini utk kekal sihat dan cergas.. Tp shaklee bukan saja ada vitamin tp juga supplemen dan 'penawar ketika kecemasan' yg setiap rumah harus miliki dan seharusnya sentiasa 'available' walaupun di tengah malam.. Contohnya: 

#Garlic
-Antibiotik semulajadi yg berkesan mengubati pelbagai jenis jangkitan termasuk demam panas yg berulang2, batuk & selsema dan ketika pening melampau akibat tekanan darah tinggi, kerana garlic mampu menstabilkan paras tekanan darah tinggi dengan efektif.

#Peppermint Ginger Plus
- Melegakan ketidakselesaan perut akibat angin, sebu, kolik (kembung), gastrik, cirit birit malah sembelit.. Juga melegakan rasa loya, mual akibat perjalanan jauh, juga ibu2 yg mabuk hamil @ morning sickness.. boleh direndam sbg teh atau telan tablet terus.

#Nutriferon
- Bertindak sbg perisai dan Meningkatkan imun badan sekaligus merencatkan virus, bakteria yg mula menyerang sistem imun badan penyebab demam tonsil, jangkitan telinga, bisul, sakit tekak dan sesuai diambil ketika badan mula rasa tidak selesa yg dirasakn seolah2 simptom akan jatuh sakit.. Dan ketika sedang sakit... Juga ketika bayi yg masih menyusu badan, meragam dan tidak boleh tidur kerana hidung tersumbat (selsema) dan batuk2 akibat jangkitan.. Ibu2 boleh ambil 1 sachet setiap hari dan susukan bayi spt biasa.. Bagus juga dibawa ketika melancong.

#OmegaGuard
- Minyak Ikan yg bertindak pantas mencairkan kahak dan meredakan salur pernafasan bagi kanak2 + dewasa penghidap asthma dari serangan asthma ditengah malam atau ketika didalam perjalanan..
JOM.. PARENTS YG MAHUKAN YG TERBAIK UTK ANAK2.. PASTIKAN supplemen2 di atas wujud di dalam EMERGENCY KIT ANDA

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara dan KLCC.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Aniesz Ceasar
♥ sms/whatsApp: 019-3878986.

No comments:

Post a Comment