Tuesday, October 22, 2013

KEBAIKAN VIT C 500MG




đź“ŽIstimewa sungguh Vitamin C kerana ianya dikenali yakni popular di kalangan pengguna. Apatah lagi Vitamin C Shaklee yang sering sahaja kehabisan stok kerana menjadi rebutan ramai.Vitamin C ni sangat2 sinonim dengan kecantikan. So, tak hairan la kalau Vitamin C ni sangat popular dikalangan wanita yang mementingkan kecantikan.

đź“ŽPengambilan Vitamin C bersama2 Vitamin E boleh mengelakkan sunburn. Sangat2 berguna untuk kita yang tinggal dalam negara yang beriklim Khatulistiwa ni

Khasiat Vitamin C:=

*Meningkatkan sistem imun badan. Bagi yang selalu kena sakit-sakit atau asyik selsema, bolehlah mencuba jadikan VITAMIN C sebagai rutin dalam pemakanan harian anda.

*Membantu penyembuhan luka

*Membantu penyerapan zat besi dengan lebih baik. Maka dengan itu adalah amat baik mengambil makanan atau supplement yang mengandungi zat besi bersama-sama dengan VITAMIN C.

*Selamat kerana walaupun kita mengambilnya terlebih, ianya akan keluar bersama urine nanti sebab ianya adalah sejenis vitamin larut air.

*Antioksidant yang bagus. Funsi antioksidan adalah untuk melawan radikal-radiakl bebas yang menyerang dan merosakkan sel-sel badan. Bila dilindungi oleh VITAMIN C,maka tiadalah kerosakan yang berlaku.

*Diperlukan untuk pembentukan kolagen pada badan. Kehilangan kolagen membuatkan kulit kita hilang keanjalannya dan pastinya akan nampak tua dari usia sebenar.

*Ianya juga bertindak sebagai "ANTIHISTAMINE" di mana adalah penghalang "ALLERGIES". Sebab itu ianya sangat ideal diamalkan juga oleh mereka yang menghidap resdung.

*VITAMIN C berupaya merendahkan kandungan plumbum dalam darah terutamanya bagi mereka yang merokok! Jadi perokok sekalian, haruslah wajib mengambil VITAMIN C ye.

Ingin mencuba VITAMIN C dari Shaklee?jom pm cepat sebelum kehabisan stock


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara dan KLCC.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Aniesz Ceasar
♥ sms/whatsApp: 019-3878986

No comments:

Post a Comment