Tuesday, April 23, 2013

Vitamin Kulit Cantik..Lebih Berseri Bermaya dan Gebu

Ledakan vitamin cantik shaklee nie semakin menjadi-jadi, mana taknya, hampir setiap hari pasti ada yang mula mengunakan vitamin cantik ini.Jom anis kongsikan khasiat Vitamin Cantik Shaklee.
Energizing Soy Protein (ESP): 

Bertindak menghasilkan sel-sel kulit yang baru. Tahukah korang, setiap 21 hari sel kulit kita akan mati, dan sel kulit mati akan digantikan dengan sel kulit baru yang terhasil dari pengambilan protein yang secukupnya. Muka yang kekal dengan kesan jerawat yang gelap dan bertompok adalah kerana sel-sel kulit yang tidak diperbaharui. Dengan pengambilan ESP akan membantu meningkatkan kualiti sel-sel kulit baru. Jadi akan menghasilkan kulit yang gebu, licin, sihat dan cantik.



Vita-C Plus:

Fungsi utama Vita-C as a booster untuk kolagen. Bila umur makin meningkat kolagen makin kurang sebab tu muka jadi kendur dan banyak garis-garis penuaan. Jadi Vita-C membantu meningkatkan paras kolagen yang agak kririkal di muka anda. Nak tahu kenapa muka artis-artis Hollywood tegang, cantik berseri, sebab mereka amat mementingkan paras kolagen dalam badan mereka. Sebab kolagen jugalah, muka artis Hollywwod yang berumur 50 tahun ke atas tetap maintain tegang, licin dan cantik. Ala-ala remaja gitew.

Kesihatan :
Memerangi Kanser – Ia adalah satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan meransang pengeluaran T-cells unutk melawan sel- sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.
Mengekalkan Kolestrol Sihat – Ianya mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, meghindari arteriosclerosis, thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebral dan skurvi.
Kecantikan :
Membentuk Kolagen – Meransang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.
Mencantikkan Kulit – Ambil vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utaman kejadian jeragat.


B-Complex:

Tugas B Complex memang terkenal sebagai membantu menjadikan kulit berseri dan meratakan tona kulit. Kulit yang bertompok akan hilang dan menghasilkan kulit yang lebih 'FRESH' dan tona kulit sekata. Selain itu, agen penstabilan hormon dalam B-Complex akan mengurangkan stress dan perasaan marah. Dengan itu kulit muka juga akan terpelihara nampak muda dan cantik. Macam orang kata, cepat marah nanti lekas tua.



Vitamin E:

Terkenal sebagai vitamin kulit. Bersifat antioksidan dan antipenuaan yang hebat. Mampu memudarkan kesan dan parut jerawat dengan lebih berkesan. Tak percaya, lepas mengambil vitamin kulit cantik ini secara konsisten, pasti orang sekeliling terkejut dan terpukau dengan perubahan yang hebat. 

Kesihatan :
Melindungi Jantung – Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat ; melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid; meningkatakn kolesterol HDL; mengurangkan tekanan darah; menghalang platelet darah melekat ke dinding arteri; menghalang anemia hemolitik, penyakit jantung dll.
Anti-Oksidan Yang Kuat – Pengambilan lebih dari 1,200UI sehari untuk anti-oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumer, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaiki maslah oksidasi – katarak dan masalah penglihatan.
Kecantikan :
Anti-Penuaan – 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.
Membaiki Parut – Membaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka unutk mengurangkan kesan parut.



Pengambilan vitamin-vitamin kulit cantik secara konsisten atau istiqamah, akan menghasilkan kulit yang bebas jerawat dan menghilangkan parut-parut jerawat. Kulit muka anda, pasti akan tampak, cantik, putih, berseri dan gebu tanpa tempelan make up yang 'OVER'. 

No comments:

Post a Comment