Wednesday, April 17, 2013

SET F (Feminine/ Kewanitaan)

Set F (Feminine/ Kewanitaan) ini boleh diambil oleh anak dara, wanita sudah berkahwin yang mementingkan kesihatan dalaman di samping kecantikan di luaran.

Maklumat lanjut seperti di bawah :

Set F (Feminine) mengandungi:-
  • Vitamin E - Anti oksida, anti penuaan, menyokong dan mempercepat pembaik pulihan otot & baik untuk jantung, dan ada yang menggelarkannya sebagai sex vitamin!
  • Alfalfa Complex - Baik untuk kesihatan dalaman wanita, berfungsi seperti Kacip Fatimah (perapat!), membantu melancarkan kitaran haid, dan banyak lagi kebaikan Alfalfa.
Cara pengambilan ialah :
  • 1 biji sehari untuk Vitamin E.
  • 3 biji sehari untuk Alfalfa.

p/s : Pakej ini bukan sahaja sesuai untuk di ambil oleh wanita yang sudah bergelar isteri dan ibu, malah amat sesuai di ambil oleh si gadis manis, terutama yang bakal melangsungkan perkahwinan. Kedua-dua vitamin juga selamat diambil oleh ibu yang menyusu.

Sila hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian dari saya sebagai Shaklee Independent Distributor anda.aNIS 0193878986


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment