Tuesday, January 24, 2017

Promosi Shaklee Januari 2017

Apabila berlaku pembaharuan dari peringkat sel, barulah tubuh kita akan menjadi lebih awet muda, semakin sihat dan bertenaga sekaligus membaiki taraf kesihatan termasuklah kepada pesakit diabetes, darah tinggi, sakit sendi, sakit jantung mahupun kanser. Sebab itu juga apabila kita melihat kepada mereka yang mengamalkan Vivix, mereka lebih ceria dan bertenaga kerana keremajaan mereka yang diperbaharui dari peringkat sel terserlah dari luaran. Menarik bukan? Sebelum saya lupa, Vivix juga mengandungi antocyanine iaitu salah satu antioksidan yang membantu memelihara kesihatan mata dan merupakan antiobiotik semulajadi serta merupakan anti inflamation semulajadi. Oleh sebab itu, anda jangan terkejut apabila melihat mereka yang mengambil vivix setiap hari lebih sihat dan muda dari sebelum dia ambil Vivix. 
Berapakah harga sebotol Vivix? Rugi dari segi wang sebenarnya jika anda membeli sebotol Vivix dengan harga retail (RM475). Dengan mendaftar sebagai ahli, anda akan mendapat penjimatan yang lebih lumayan. Mahukan keahlian percuma? Ini bukan trick tetapi ini adalah kenyataan. 
Kongsi bersama rakan atau ahli keluarga dengan membeli 2 botol Vivix dan anda boleh mendapatkan: Keahlian PERCUMA dan ia adalah Dan yang lebih menarik, terdapat diskaun 5% dari harga ahli untuk setiap pembelian 2 botol Vivix.
Ada lagi! Anda juga layak untuk mendapat bonus Ringgit Malaysia sebanyak 5%. Dannnnnnn penghantaran percuma dari Shaklee. Wow! Wow! Wow! Tak tahu berapa banyak anda jimat dengan pembelian 2 botol Vivix, Dianggarkan hampir RM200 dari harga asal sebotol Vivix!! 
Mahukan sesuatu yang lebih berbaloi?? Beli 6 PERCUMA 1 Seperti yang kita tahu khasiatnya, memang tidak rugi untuk melabur untuk kesihatan. Dengan promosi beli 6 PERCUMA 1 pastinya berbaoi-baloi. Keahlian PERCUMA seumur hidup Percuma sebotol Vivix dengan PENJIMATAN SEBANYAK RM475!! Pulangan bonus atau CASH BACK 8% untuk bonus bulan berikutnya anggaran RM175++ Penghantaran pastinya PERCUMA ke seluruh Seluruh Malaysia Promosi Vivix Sehingga hujung bulan JANUARI 2017 ni sahaja. 
Antara Koleksi Testimoni Vivix.














Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara Kajang Bandar Baru Bangi Puchong dan Serdang.
Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:


Aniesz Ceasar 0193878986_


No comments:

Post a Comment