Thursday, January 26, 2017

Pengedar & COD Shaklee Di TAMAN EQUINE/SERDANG/SERI KEMBANGAN & PUTRAJAYA

Sekiranya anda memerlukan supplement semulajadi Shaklee, anda boleh hubungi saya melalui:

Whatsapp/Sms: +6019-3878986

Saya juga turut menyediakan penghantaran vitamin Shaklee ke Seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Kadar penghantaran pos hanya RM10 (WM) dan RM20 (EM) sahaja. 

Anda HARUS dapatkan Shaklee dari saya kerana: 

  • Saya telah menggunakan Shaklee sejak 2011 dan penguna tegar sehingga kini. 
  • Saya merupakan pengedar sah Shaklee di kawasan Taman Equine, Serdang, Seri Kembangan dan Putrajaya. 
  • Konsultansi akan diberikan kepada pelanggan setia saya. 
  • Melatih ahli Shaklee baru yang ingin menjadikan Shaklee sebagai side income. 
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara Kajang Bandar Baru Bangi Puchong dan Serdang.
Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:


Aniesz Ceasar 0193878986_

No comments:

Post a Comment