Sunday, April 12, 2015

Harga Ahli dan Bukan Ahli Set Berpantang Premium Shaklee

Assalamualaikum...

Hari ini anis nak share tentang produk berpantang yang boleh dicadangkan tetapi sekiranya melebihi budget boleh dapatkan konsultasi produk yang mana perlu ada dan penting ketika berpantang. Perbezzaan harga juga dipaparkan untuk kawan-kawan membuat pilihan. Keahlian Shaklee adalah seumur hidup.



Vita-Lea dengan zat besi : mengandungi 23 jenis vitamin dan mineral yang belum tentu kita dapat perolehi daripada makanan seharian memandangkan perlu berpantang makan. Oleh itu vita-lea ini dapat memastikan badan mendapat semua vitamin bagi menambahkan kembali tenaga dan meningkatkan kesihatan.
Vita-C : dapat memperbaiki tisu-tisu yang telah rosak sepanjang kehamilan dan kelahiran. Ianya juga membantu dalam meningkatkan sistem pertahanan badan. Jangan dilupa juga vitamin c adalah penting dalam pembentukan kolagen dan kesannya kulit bertambah cantik.
B-Complex dengan asid folik : sangat membantu dapat mengembalikan dan meningkatkan tenaga ibu-ibu. Tempoh berpantang bukanlah tempoh berehat. Ibu-ibu biasanya tidak mendapat tidur yang cukup dek kerana rengekan anak dan sebagainya. B-complex memberikan ibu tenaga luar biasa, di mana ia membantu menukarkan makanan kepada tenaga dengan cepat.
Zinc Complex : merupakan antara supplemen terpenting sepanjang berpantang. Zinc sangat membantu dalam mempercepatkan pembaikan luka-luka luaran dan dalaman. Ibu berpantang digalakkan makan ikan haruan, dan ikan haruan ini sangat kaya dengan zinc. Adalah lebih mudah dan menjimatkan dengan mengambil kapsul zinc ini.
Ostematrix : 1 biji ostematrix = 1 gelas susu. Kita semua sedia maklum susu adalah sangat penting dalam menguatkan kembali tulang. Juga dapat membantu melawaskan ibu-ibu sepanjang berpantang.
Esp : membantu memberikan tenaga segera kepada ibu. membina sel-sel baru dan menggalakkan pengeluaran susu ibu dengan lebih pekat.
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara Kajang Bandar Baru Bangi dan Serdang.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Aniesz Ceasar 0193878986


No comments:

Post a Comment