Sunday, September 29, 2013

Omega kawal nafsu...

Hahhahah.. Tajuk mestilah gempak,kan? Kawal nafsu ?? Nafsu ape? Hehe.. Nafsu makan lahhh.

Majoriti daripada kita yang nk turunkan berat ni selalunya payah nk turun berat sebab GAGAL mengawal nafsu makan.. Sentiasa berseleraaaa je tengok makanan, ye x? Kadang2 pagi tu dah set dlm kepala..
" Arini aku janji dengan perut aku yang aku xkan sumbat makanan yang hi kolestrol, yg oily, yg tinggi carbo, yg manisss dan yang berlemak2!!"

Tapi bila tiba tengah hari.. Dah lapar.. Abes sume ditelannya.. Penyudahnye.. Janji tinggal janji.. Hehehhe.. Salah satu puncanya ialah.. Kita gagal mengawal pemikiran kita.. & Yes, we can control our mind!!

Golongan ini mmg sangat perlukan bantuan. Suplemen yang paling sesuai ialah Omega Guard!! Why Omega Guard? How does omega control your appetite??


Ok, jom kite citer pasal Omega nih.. Omega ni kan bila kite telan die, die akan bg signal pada otak untuk rembeskan hormon Leptin. Leptin ni berfungsi untuk kawal selera makan. Lagi tinggi kadar leptin dlm badan, lagi rendah selera makan kita. Itu yang ade sesetengah orang bila makan omega jadi malas mau makan & bila makan pun x abesss.. Xde selera katanye..

So korang kalau nk, jgn segan2 ya contact saya.. Saya akan bg tips yg best sekali..

Dan x lupa juge.. Omega ni bagus untuk cun kan kulit tauuuu


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara dan KLCC.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Aniesz Ceasar
♥ sms/whatsApp: 019-3878986

No comments:

Post a Comment