Thursday, September 5, 2013

DTX Complex

Penah tak bangun tidur pagi2..lepas tu nk pijak kaki kat lantai tu rasa mcm ada lapisan lain bawah tumit n SAKIT mencucuk2 kat tumit tu.

Penah tak? Penah tak?

Dulu masa kerja di kedai farmasi..ehh masa jadi research assistant pada seorg pensyarah dan perlu buat data sampling di kedai farmasi..saya selalu bergaul dengan uncle2 berketurunan tionghua yg mmg pelanggan tetap.

Apabila mereka bercerita..kita pun dengar walaupun x faham..sbb kdgkala ada jg dlm bahasa inggeris..so sambil buat2 isi borang data..sy pasang telinga.

Rupanya ada seorang uncle ni mengalami masalah macam di atas. Saya pun menyibuk bertanya..

"Abes..uncle makan apa? Sekarang nampak sihat dan muda. "(teknik menuntut ilmu).

Uncle pun amik botok milk thistle and dandelion sambil berkata.

"Ini makan..kasi bersih liver. Liver hari2 kerja teruk. U datang naik baskn? Tunggu bas punya jam..berapa byk asap.kereta u sudah sedut?"

Saya sengih2 je.

Masa tu saya dapat ilmu baru. Sakit tumit mungkin manifestasi bdn kita byk toksik yg berkumpul di hati.

"Makan ini haa...nnt muka u pun jadi muda mcm saya- ayat penutup uncle tu sambil sengih2."

*DTX complex shaklee mengandungi
- milk thistle
- dandelion
- artichoke


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara dan KLCC.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Aniesz Ceasar
♥ sms/whatsApp: 019-3878986

No comments:

Post a Comment