Tuesday, July 16, 2013

Testimoni Nutriferon Shaklee Bantu Masalah Cirit Birit

Saya nak kongsikan pulak testimoni nutriferon shaklee yang melegakan masalah cirit birit. Nutriferon Shaklee - salah satu petua cirit birit berguna di kemudian hari. Sapa laratkan keluar masuk tandas lebih 3 kali. Sampai lembik-lembik. Kalau anak cirit birit atau bayi cirit birit lebih 3 kali dah kes serius dan perlukan pemeriksaan doktor sebab tubuh mereka kecil saje jadi mudah mengalami dehidrasi.



Alhamdulillah.. bukan sahaja suami beliau yang dah tak cirit birit, anaknya pun dah tak cirit birit selepas menggunakan nutriferon shaklee. Nutriferon Shaklee sangat berguna sebagai sediaan di waktu kecemasan dan boleh digunakan untuk petua cirit birit.

Kalau cirit birit maksudnya ada sesuatu yang tak kena dengan usus. Selalunya disebabkan keracunan makanan. Bukan sebab cara penyediaan makanan yang tak bersih sahaja. Tapi masalah cirit birit juga berlaku disebabkan tangan kita atau anak kita yang kotor dan kemudian masukkan tangan ke dalam mulut. Budak-budak kecik katakan.

Jadi, apabila kita atau anak kita mengambil nutriferon shaklee, nutriferon shaklee meningkatkan kekuatan sistem imun untuk melawan virus yang menyebabkan cirit birit. Jadi sebab itu orang suka gunakan nutriferon shaklee sebagai ubat cirit birit dan boleh dijadikan petua cirit birit yang berguna, yang mudah dan berkesan pada anak cirit birit

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara dan KLCC.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Aniesz Ceasar
♥ sms/whatsApp: 019-3878986

No comments:

Post a Comment