Monday, July 15, 2013

Senarai cawangan atau branch Shaklee di Malaysia

Sekiranya anda pengguna setia produk Shaklee, penting bagi anda untuk tahu di mana lokasi cawangan atau branch Shaklee di Malaysia ini. Bukannya apa, manalah tahu rupa-rupanya selama ini cawangan Shaklee hanyalah 100 meter sahaja dari kediaman atau ofis anda. Kelebihan sekiranya  cawangan Shaklee ini berdekatan dengan rumah anda adalah anda akan boleh terus dapatkan produk Shaklee di kaunter dan tak perlu lagi menunggu barangan anda yang dihantar melalui kurier dh jimat postage RM10.

Apa yang perlu anda buat ialah anda hanya perlu pergi ke kaunter dan isikan borang order dan masukkan nombor ID Shaklee saya iaitu 882501(NORANISA MD CEASAR) UNTUK MENDAPATKAN HARGA AHLI. Atau pun anda juga boleh di kaunter untuk mendapat harga ahli. Selepas siap isi borang hantar ke kaunter buat pembayaran dan terus dapat produk Shaklee pujaan hati anda untuk di bawa pulang ke rumah. Mudahkan?
Anda boleh walk-in sahaja ke lokasi cawangan Shaklee di bawah atau pun boleh hubungi saya untuk mendapatkan maklumat serta khidmat nasihat tentang produk Shaklee.

Ibu Pejabat Shaklee Malaysia

Shaklee Products (M) Sdn Bhd
A-3A-02, Empire Tower
Empire Subang
Jalan SS16/1
47500 Subang Jaya
Selangor Darul Ehsan.

Telefon : +603-5622 3188
Fax: +603-5622 3199
emel : customerinquiry@shaklee.com.my

Waktu Perniagaan
Isnin hingga Sabtu: 10:00 pagi hingga 7:00 malam



No comments:

Post a Comment