Thursday, September 29, 2016

Pengedar & COD Shaklee Di TAMAN EQUINE/SERDANG/SERI KEMBANGAN/TAMAN PUNCAK JALIL/LESTARI PERDANA/BANDAR KINRARA

Anda boleh dapatkan vitamin kesayangan ramai secara COD dari saya Anis.
Saya juga turut menyediakan penghantaran vitamin Shaklee ke Seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Kadar penghantaran pos hanya RM10 (WM) dan RM20 (EM) sahaja. 

Anda HARUS dapatkan Shaklee dari saya kerana: 
  • Saya telah menggunakan Shaklee sejak 2011 dan penguna tegar sehingga kini. 
  • Saya merupakan pengedar sah Shaklee di kawasan Taman Equine, Serdang, Seri Kembangan,Taman Puncak Jalil,Bandar Kinrara dan Taman Lestari Perdana. 
  • Konsultansi akan diberikan kepada pelanggan setia saya. 
  • Melatih ahli Shaklee baru yang ingin menjadikan Shaklee sebagai side income. 
Sekiranya anda berminat untuk membuat pembelian ataupun daftar ahli Shaklee, hubungi saya 019-3878986 untuk mendapatkan vitamin terbaik Shaklee  di TAMAN EQUINE/SERDANG/SERI KEMBANGAN/TAMAN PUNCAK JALIL/LESTARI PERDANA ataupun secara pos ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

Konsultansi terbaik secara percuma dan berterusan adalah khas untuk customer saya sahaja

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara Kajang Bandar Baru Bangi Puchong dan Serdang.
Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:

Aniesz Ceasar 0193878986_

No comments:

Post a Comment