Thursday, December 5, 2013

KENCING TAK LAWAS?APA PENYELESAIANNYA?

KENCING X LAWAS? SELALU KE TANDAS..ASYIK NK BUANG AIR JE...TAPI MASIH TAK PUAS KAN..ANDA PERNAH MENGALAMINYA ? SAYA PERNAH..HUHU..MCM RASA SATU NIKMAT TELAH DITARIK BALIK...LAGI SENGSARA APABILA AIR KENCING KOTOR..HUHU..

Alhamdulillah..lepas mengenali Shaklee, ada penawar bagi sesiapa yang mengalami masalah ini ..dengan bancuhan Papermint Ginger, masalah ini dapat diatasi. Papermint Ginger plus ini bukan sahaja dapat mengatasi masalah kencing tak lawas, tapi bagus untuk mengelakkan kembung perut atau berangin. Hanya bancuh bersama teh o suam, perut rasa lebih selesa dan rasanya sangat sedap.Yang paling best, asyik keluar angin je atas dan bawah..badan rasa ringan dan perut pon selesa.


Apa kebaikan produk ini?

Paling mudah untuk saya describe mengenai produk ini ialah : Nyaman dan Melegakan

Halia merupakan herba terbaik dalam memelihara saluran penghadaman dan mempunyai ciri-ciri semulajadi yang nyaman dan dapat melegakan senak perut. Pudina pula merupakan herba yang membantu dalam menggalakkan sistem penghadaman secara sihat dengan melegakan dan menyamankan perut.

Shaklee peppermint Ginger Plus mengandungi herba asli pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk rasa yang nyaman dan melegakan. Pil-pil juga boleh dihancurkan dan dicampur dengan air panas untuk minuman herba semulajadi.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.
 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Untuk maklumat lanjut atau berminat nak membuat pesanan produk atau menjana biz dari rumah sila berhubung dengan saya melalui

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara dan KLCC.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Aniesz Ceasar
♥ sms/whatsApp: 019-3878986

No comments:

Post a Comment