Thursday, August 29, 2013

Tips : nak kekal sihat dan kawal diet dengan pisang !

Hari nie  nak kongsi satu lagi tips kesihatan tubuh badan yang selalu aku amalkan dengan anda. tips nie ringkas je sebab anda tak perlu buat apa-apa pun, cuma KUPAS, BUKAK MULUT dan MAKAN ! see, mudah je kan 

anda suka makan pisang tak ? anda haruslah suka makan pisang mulai sekarang okay ! sebab pisang nie sangat lah bagus untuk kesihatan dalaman anda. tak caya, cuba lah google sendiri apa khasiat pisang dan sure lah, mesti banyak gila sampai tak larat nak baca dah
Antara khasiat pisang yang aku tau...

1) Bagi tenaga dalaman yang baik.
2) Hilangkan sakit CB a.k.a cirit tak pepasal.
3) Boleh turunkan berat badan.

  and for your info, bagi yang ada masalah kulit muka berminyak, wajib amalkan makan pisang sebab ianya membantu anda untuk kurangkan masalah kulit berminyak anda ! buktinya, kulit muka aku sendiri pun dah hilang masalah kulit berminyak,

okay, itu saja. selamat mencuba !

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara dan KLCC.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Aniesz Ceasar
♥ sms/whatsApp: 019-3878986

No comments:

Post a Comment