Pages

Monday, December 9, 2013


Rahsia Ibu Langsing Anak Genius

Tahukah anda, kombinasi ESP dan Omega Guard dapat membantu menurunkan berat badan 200% lebih cepat berbanding biasa? Selain itu, ia juga membekalkan nutrisi penting untuk perkembangan otak dan minda bayi melalui air susu ibu. 

✔ ESP - kaya dengan protein yang diekstrak dari soya non-GMO, membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu, memekatkan air susu, menjadikan si ibu kenyang lebih lama serta menyekat nafsu makan. Dengan adanya minuman suppliment seperti ESP, ibu-ibu tak perlu risau untuk berdiet kerana ia langsung tidak menjejaskan kualiti dan kuantiti air susu. Tak percaya? Anda sendiri buktikannya!

✔ OMEGA GUARD - Diekstrak dari ikan laut air sejuk, dan merupakan minyak ikan paling tulen di dunia. Ia membantu mengawal selera makan,mencairkan lemak berlebihan dengan cepat dan meningkatkan metabolisme sekaligus membakar lemak. Selain kandungan EPA dan DHA membantu meningkatkan sistem memori dan perkembangan otak bayi serta meningkatkan sistem imune tubuh si anak.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara dan KLCC.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Aniesz Ceasar
♥ sms/whatsApp: 019-3878986

No comments:

Post a Comment