Wednesday, November 27, 2013

Koleksi Testimoni Kulit Cantik dan Kurus


Credit Erna Nordiana Zamri
Assalammualaikum. Ini adik erna,wani. Dulu kulit muka adik erna ni kusam. Masalah paling ketara..banyak jerawat merah-merah di dahi. Jerawat tak berhenti naik dan meninggalkan kesan yang menakutkan bagi semua perempuan. Adik 
selalu rasa sedih dn merendah diri.
Selepas erna dapat kesan best dari pengambilan vitamin shaklee secara konsisten,erna sarankan adik makan vitamin set kecantikan shaklee. Sebab dah terlalu banyak adik pakai produk kecantikan semuanya menghampakan. 
Alhamdulillah selepas hampir 2bulan adik konsisten makan vitamin shaklee mengikut tips ekslusif yang erna berikan,ramai yang tegur perubahan pada wajah adik. Jerawat segan nak naik. Kalau naik,cepat je kecut dan parut semakin pudar. Kulit muka adik mula glowing berseri-seri. Boleh lihat sendiri testimoni ini dan ini adalah ori. Tak ada edit ye..Shaklee best!




Credit Salwani Hamid
Testimoni:- hasil pegambilan secara konsistant..alhamdulillah dpat smula kulit yg d idam2kan..dulu klu mkan seafood jrawat btu kluar mcm mta air..dngan menanahnya..subhanallah..xthan skitnya..sdih sngat...
Skarang tidak lagi!! Hsilnya bkan stakat kulit mka yg licin cerah n gbuss..bdan pun mkin ringan sihat dan bertenaga...tq shaklee krn megemblikan keyakinan hidupku...




Credit Masz Muhamad
Assalam...
Nak kongsi testimoni saya yang terbaru...konsisten Alfafa+lecithin saja...alhamdulillah ada susut.. saya ada ambik cinch+esp tapi tak konsisten sangat kadang seminggu 2-3x je ambik.
Seronok dengan perubahan ni...badan rasa ringan perut pun dah tak buncit...berat pun dah ideal..


Credit Nur Diana Hashim
perbezaan selepas amalkan set kurus shaklee..esp + alfafa + lecithin..
selepas lahirkan anak pertama, muka diana bulat sangat n tubuh agak berisi.
selepas amalkan set kurus shaklee selepas anak kedua ni, muka x lagi bulat n tubuh xlagi berisi. Baju yang dulunya menyebabkan diana malu nak pakai sebab nampak bentuk tubuh n lemak..kini diana boleh pakai semula..


Credit Nur Adreyna
Assalamualaikum...
Sy nk share testimoni suami sy selepas 2 bulan setengah consume omega..
Perut dah x buncit dah..


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Equine, Taman Puncak Jalil, Taman Lestari Perdana, Seri Kembangan Bandar Kinrara dan KLCC.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Aniesz Ceasar
♥ sms/whatsApp: 019-3878986

No comments:

Post a Comment